Sunday, March 24, 2013

KICK OFF!!

Ok, akui dah bersawang blog aku ni. Last tulis 2010..kahkahkah... Ni pun aku x tahu la cam ne leh terdetik hati aku untuk menulis blog ni balik. Maybe boleh juga digelarkan blog aku ni sbg hidup segan, mati xmau..hihi... Tapi mulai sekarang aku akan bertekad untuk lebih kerap untuk menulis balik. Terlalu banyak yang telah terjadi lepas last aku tulis kat blog ni. So yang lepas, biarkan lah lepas. tak perlu lah aku nk citer balik kat cni. kalau aku cerita, mahu berasap keyboard aku ni. xpun korang malas nak membaca.. yang baik jadikan sepadan, yang buruk jadikan kain buruk.. untuk pengetahuan, blog ni xde la nk sepsifik sgt utk dikategorikan sbg ape2 jenis blog. ia lebih kepada blog independence  bila cakap pasal blog incandescence ni, maybe ia boleh dijadikan sbg blog makanan, blog info, blog santai. Yang pastinya blog ni adalah tempat aku cerita2 untuk dijadikan santapan mata korang.. Jadi mari kita bersama2 KICK OFF balik blog ni dengan Bismillahhirahmannirahim...




*berapa kali nak KICK OFF da..hehe..

0 suara ramai:

Post a Comment

World Of Warcraft, WoW Glowing Hand Armor